10 maanden naar Engeland !

27 dagen

27 dagen. 27 dagen en dan is het echt zo ver, dan zit ik in Engeland! Het aftellen kan nu toch echt beginnen!

Ik kan niet wachten om te gaan en als je het ook leuk vind om te weten waar ik allemaal uithang, kan je dat hier allemaal terug lezen bij mijn verhalenen bekijken bij mijn foto's. Als je echt niks wil missen kan je zelfs je email-adres opgeven (rechts onder) en krijg je automatisch een mailtje als ik iets nieuws heb beleeft.

Laat het avontuur maar beginnen !

xliefs Floor

Reacties

Reacties

Annelies en Niels

Ha Floor,

Je avontuur is begonnen!
En wat super dat wij vanaf de zijlijn mee mogen kijken.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active