10 maanden naar Engeland !

Goodbye England

Mijn eerste spulletjes zijn in een box al onderweg naar Boxmeer en in z’n 12 uur ben ook ik op weg naar huis. Er staan twee koffers voor mijn neus en op mijn laptop na is dat alles wat nog van mij is in onze kamer. Het is wel een beetje kaal hier. Morgen is het dag nummer 304 en dat betekend dat de 10 maanden voorbij zijn. Time flies when you´re having fun en dat is zeker waar want wat heb ik het geweldig gehad en wat is het snel gegaan.

Deze laatste twee weken heb ik langzaam afscheid genomen van school, de leerlingen en leraren en het centrum. Dat ging samen met heel wat etentjes (alsof ik nog niet genoeg was aangekomen) en een gek onderbuik gevoel. Ookal ben ik van plan om terug naar Bristol te komen, het gaat nooit meer helemaal het zelfde zijn en dat maakt het vaarwel toch best moeilijk. Het zijn al die kleine dingetjes die van (bijna) elke dag een goede dag maakte en dat ga ik zeker missen. School was hier zoveel beter en nu weet ik nog niet hoe een HBO gaat zijn, maar ik denk niet dat het net zo fijn als hier zal zijn (vooral minder relaxed). Van het grote Bristol na het kleine Boxmeer. Van slapen langs de grote weg naar mijn eigenkamer met alleen de kerkklok die te horen is. Van Engels praten met Italianen en Duitsers weer Nederlands praten zonder een laptop of telefoon. Ik heb natuurlijk heel veel zin om iedereen weer te zien, maar dat daarvoor dit dan allemaal voorbij is maakt mij minder vrolijk. Ik geloof dat dat een goed ding is, ik heb in ieder geval van mijn jaar genoten.

Dagtripjes naar onder andere Londen, Oxford en Bath, de weekendjes met Interstudies in Dublin en Edinburgh, mensen in T-shirt met kerst, de huisfeestjes omdat je hier onder de 18 niks anders hebt, Engels praten, verkopers die je love noemen, iedereen op schoool, Bristol en Margherita ik ga het allemaal missen. Meer kan ik er niet van maken. Er waren ook heus wel momenten dat ik niet kon wachten tot deze dag, maar die lijken heel ver weg nu. Ik heb echt een fantastisch jaar gehad en ik zou het zo allemaal over doen. Ik hoop dat jullie ook allemaal terug kijken op een tof jaar. Ik kijk nu ook wel uit na de zomer en om iedereen in levende lijven te vertellen over hoe geweldig een jaartje ertussen uit is.

Dit was dan mijn laatste verhaaltje, al de rest dat gaat gebeuren kan ik nu in levende lijven vertellen. Ik heb heel veel genoten van het schrijven van mij blog en ik hoop dat jullie genoten van het lezen. Bij deze klap ik mijn laptop dicht en gaat ook deze in mijn koffer. Ik ben klaar om naar huis te komen maar eerst doei zeggen tegen Bristol, daar heb ik deze middag al doorgebracht en nu ook mijn laatste avond en dan zie ik jullie snel weer, in levende lijven dit keer!

Xliefs Floor

Reacties

Reacties

Loes

Hi Floor!
Whaaaaa je komt alweer terug naar NL! Ooh wat gaat de tijd dan toch snel idd!
Het was een genot om je blog iedere keer weer te lezen! Jammer dat het voorbij is.. :( ;)
In ieder geval een goede reis terug naar Boxmeer! Ik zie je snel! Dan wil ik alles in levende lijve horen!!

Dikke kus Loes

Jip

Haa Floortje!! Super spannend!! geniet van je laatste uurtjes daar :) Tot heel snel xx fijne reis lieve floor

Lotte

Heee Floris,
Ik kan niet geloven dat ik je morgen weer in levende lijven ga zien, eindelijk mijn beste vriendinnetje terug.
Ik wens je een hele fijne reis en tot dan!

Kuss
p.s. kan niet wachten op al je verhalen!

Famke

See you soooon lovely

Famke

Heb een goede reis!
Kan nier wachte je weer te zien!
Kusjessss

Lidi

Ha Floor,
toch nog tijd gevonden om een afscheidsverhaaltje te schrijven. Wat is de tijd gevlogen he, als je er nu op terugkijkt en wat heb je veel beleefd!!
de voorbereidingen zijn hier in volle gang...We zien je morgen..
Geef Margarita een dikke afscheidsknuffel, wens haar het allerbeste en zeg dat ze altijd welkom is in Boxmeer.
En jou zien we morgen weer inderdaad in levenden lijven!!We kunnen niet wachten.
xxx mama

Remi

Hoi Floor,
Ik ben heel blij dat je de periode in Engeland zo geod vond. Ik denk dat je jezelf ook eerst wel tegengekomen bent en daarna weer teruggevonden hebt. Hopelijk toch. k kan niet wachten tot morgen! Hele geode reis,
Papa.
PS Je pakketje is al aangekomen. Nu jij nog.

Annelies en Niels

Ha die Floor,

jammer dat je geweldige tijd in Bristol voorbij is. Zal zeker even wennen zijn.
Voor ons ook jammer, aangezien die prachtige verhalen van Floortje uit England nu stoppen.
Maar dit heb je toch maar mooi meegemaakt!
We wensen je een goede reis toe en zien je hopelijk gauw met al je verhalen. Misschien heb je wel een Brits accent?!

Dikke knuffel,

Annelies en Niels

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active