10 maanden naar Engeland !

Santa is running

Ik denk dat jullie nu ook wel in de kerstsfeer zitten. Afgelopen twee weken heb ik mijn Christmas shopping gedaan. Niet alleen ik maar half Bristol, het was behoorlijk druk! Kerstcadeautjes nemen ze hier heel serieus dus iedereen moet zich natuurlijk goed voorbereiden.

Sinds afgelopen zondag heb ik zelfs een Santa-pak. Ik had meegedaan aan Santa’s on the run. Dit is een event in een paar steden in het zuidwesten van Engeland. Het is voor het goede doel, Children Hospice South West. We hebben twee kilometer gerend in ons Santa-pak, samen met 50000 andere Santa’s.

In de ochtend was ik samen met Margherita naar het centrum gegaan om eerst ons Sant-pak op te halen en het vervolgens meteen aan te trekken. Langzaam vulden het hele plein zich met mensen in rode pakken, witte baard en met een must op. We waren nogal vroeg en hebben eerst een beetje rond gelopen en de verschillende kraampjes in de buurt bekeken. Daarna begon er een warming up waarbij 50.000 Kerstmannen de danspasje van twee elfjes nadeden. De kerst klassiekers waren te horen over het hele plein en de sfeer zat er al goed in. Nadat iedereen warm gesprongen was, mochten we klaar gaan staan om te starten. Je mocht kiezen of je wilde rennen, lopen, huppelen, dansen, als je de twee kilometer maar haalde. Sportief als wij zijn gingen wij natuurlijk rennend. Het was een heerlijk uitzicht, al die mutsjes en rode jasjes om je heen.
Verder was het rennen vooral verschrikkelijk heet. We hadden ons Santa-pak over onze kleren en jas aan en pff wat was dat warm. Dus toen de twee kilometer voorbij waren en we onze medaille en cakeje in ontvangst hadden genomen, ging het pak ook weer heel snel uit. Het was heel gezellig en een heel leuk gezicht 50.000 grote en kleine Santa’s op een plein en rond rennend!

Op onze kamer begint de kerstsfeer ook al steeds meer op te komen. We hebben ons eigen kleine kerstboompje en wat slingers en nu dus ook twee kerstmutsen in onze kamer hangen. Elke avond geniet ik van een nieuw chocolaatje van de adventskalender en in de woonkamer staat de kerstboom nog steeds te schitteren. Heerlijk! De mock examens zijn voorbij. Vrijdag hebben we maar een halve dag school en een kerstdiner en dan twee weken vakantie!

Omdat ik niet verwacht dat ik nog een ander verhaaltje ga schrijven voor Kerstmis wens ik bij deze iedereen een hele fijne kerst!

Xliefs Floor

Reacties

Reacties

Fammie

Whaaaaah suuuuper schattig die pakjess ! Jammer dat ze die niet in nederland hebben ! Haha floor kei goed zullen we dan volgend jaar de 4 daagse van nijmegen lopen als je zo actief bezig bent ? Zijn je toetsen goed gegaan ? Ik heb deze hele week stage en vrijdag shool. Veel plezier alvast met je kerst diner !

Kusjessss

Jana

Staat je erg goed dat pak, neem hem mee voor carnaval!!
Deed de rest van de family ook mee met de run? Of waren jullie de enige twee sportievelingen?
Geniet van je vakantie alvast
xxxxxx

Mama

Hey Floor!
Mooie kerstmannetjes zijn jullie hoor!
Wij wensen jullie een hele fijne kerstvakantie alvast !
Dikke knuffel, mama

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active